пʼятниця, 7 квітня 2023 р.

"Стиль життя - здоров'я"



   
 Сучасний світ відкриває перед нами великі можливості, ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя. Лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю, і лише здорова людина приносить користь суспільству. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини, а здоровий спосіб життя сьогодні - це вимога часу. Бути здоровим - актуально, модно і престижно.

    До Всесвітнього дня здоров'я в бібліотеці розгорнуто книжкову виставку-заклик "Стиль життя - здоров'я", на якій представлені видання, що стосуються безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури та гігієни, згубного впливу шкідливих звичок на становлення особистості, та здорового способу харчування. 

    Не відкладайте початок "нового життя" - зробіть це просто сьогодні, завітавши до бібліотеки. Ці книги допоможуть вам зберегти здоров'я і бути завжди бадьорими та життєрадісними.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації